a a a a
Internet to okno na świat. Cały świat.

Internet to okno na świat. Cały świat.

Kampania przygotowana została przez agencję McCann Ericsson w 2006 roku. W roku 2007 przekazy kampanii prezentowane były w radio, telewizji, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Od tego czasu akcja zdobyła krajowe i międzynarodowe uznanie, otrzymując nagrody m.in. na festiwalach Złote Orły 2006, Klubu Twórców Reklamy w 2007, Golden Drum 2007 oraz podczas 55. Festiwalu Cannes Lions (Bronze Lion w kategorii oraz nagroda publiczności).

Ze względu na rangę problemu kontaktów dzieci z niebezpiecznymi treściami w Internecie, organizatorzy akcji zdecydowali się na jej reedycję. Pomysł ten jest efektem współpracy realizowanej w ramach zespołu roboczego, zajmującego się bezpieczeństwem dzieci w mediach elektronicznych, działającego przy Kancelarii Prezesa Rady Ministrów z inicjatywy Minister Elżbiety Radziszewskiej – Pełnomocnika Rządu ds. Równego Traktowania.

Od 23 kwietnia do końca czerwca 2009 roku w telewizji, kinach i Internecie emitowany będzie spot pt. „Egzekucja”, który skierowany jest do widzów dorosłych: rodziców i opiekunów dzieci. Ma on zwrócić uwagę na problem kontaktów najmłodszych z nieodpowiednimi treściami w Internecie i na konieczność dbania przez rodziców o bezpieczeństwo dzieci korzystających z mediów elektronicznych. W najbliższym czasie wznowiona zostanie również emisja reklam radiowych i prasowych poświęconych tej tematyce.

Organizatorzy i partnerzy kampanii zwracają się z serdeczną prośbą do przedstawicieli mediów o współpracę i nieodpłatną emisję reklam.

Do góry Menu Strony